Južnokorejski najveći proizvođač automobila "Hjundaji" predstavio je danas svoj prvi električni automobil "bluOn" koji će se na tržištu nadmetati sa japanskim rivalima, liderima u izradi ekološki prilagođenih vozila. Hjundaji je u periodu od jedne godine uložio oko 40 milijardi vona (34,3 miliona dolara) u kreiranje vozila, čiju osnovu čini njen mali model "i10" sa petoro vrata. Kompanija planira da do oktobra isporuči 30 novih automobila "bluOn" različitim agencijama južnokorejske vlade za probnu vožnju, a do kraja 2012. godine trebalo bi da se izradi oko 2.500 električnih vozila. Kompanija je ponosna što može da pokaže 'bluOn' koji je u celini razvijen u Koreji i koji predstavlja najnovija tehnološka dostignuća 'Hjundaija'. "Hjundaji", prva južnokorejska kompanija koja je proizvela električno vozilo, poslednjih godina dobila je dosta priznanja za kvalitet i dizajn i znatno povećala udeo prodaje na svetskom tržištu, ali japanske kompanije, što se tiče ekoloških vozila, već duže drže primat...
Južnokorejski najveći proizvođač automobila "Hjundaji" predstavio je danas svoj prvi električni automobil "bluOn" koji će se na tržištu nadmetati sa japanskim rivalima, liderima u izradi ekološki prilagođenih vozila, saopšteno je u Seulu.
Hjundaji je u periodu od jedne godine uložio oko 40 milijardi vona (34,3 miliona dolara) u kreiranje vozila, čiju osnovu čini njen mali model "i10" sa petoro vrata.
Kompanija planira da do oktobra isporuči 30 novih automobila "bluOn" različitim agencijama južnokorejske vlade za probnu vožnju, a do kraja 2012. godine trebalo bi da se izradi oko 2.500 električnih vozila.
Potpredsednik "Hjundaija" Li Hjun-Sun, koji je zadužen za istraživanja i razvoj, izjavio je da je kompanija "ponosna što može da pokaže 'bluOn' koji je u celini razvijen u Koreji i koji predstavlja najnovija tehnološka dostignuća 'Hjundaija'."
"Hjundaji", prva južnokorejska kompanija koja je proizvela električno vozilo, poslednjih godina dobila je dosta priznanja za kvalitet i dizajn i znatno povećala udeo prodaje na svetskom tržištu, ali japanske kompanije, što se tiče ekoloških vozila, već duže drže primat.
"Micubiši" već izrađuje električni automobil "iMiEV", dok "Nisan" planira serijsku proizvodnju elektroautomobila "lif" u ovoj fiskalnoj godini.